Een medewerker verlaat een onderneming? Wat met de mandaten en rollen?

Mandaten aanmaken en rollen toekennen gebeuren via selfservice. U moet dus zelf de wijzigingen beheren en het nodige doen wanneer een medewerker uw onderneming verlaat.

Denk eraan om de betrokken rollen te verwijderen in Mijn eGov-rollenbeheer om de toegang te beperken tot de bevoegde personen.

Gepubliceerd op

Categorieën

Tags

Sharing

Gerelateerde artikelen

De FOD Financiën heeft een nieuw roerende voorheffing-mandaat gelanceerd waarmee RV-aangiftes kunnen worden ingediend, de historiek van de ingediende aangifte kan worden geraadpleegd en uitwisselingen met de FOD inzake roerende...
Gezien de toenemende complexiteit van de fiscale regelgeving zijn steeds meer bedrijven genoodzaakt om een beroep te doen op verschillende dienstverleners om aan hun verplichtingen te voldoen. De FOD laat...
Op maandagochtend, 26 augustus, hebben veel ITAA-leden de servicedesk gemeld dat de toegang tot de FOD-mandaten verstoord waren, waardoor de voortgang van werkzaamheden op aangiften en balansen voor veel gebruikers...